
Typ | Kapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec |
Obsah | 1200 cm3 |
Sekundární převod | Řetěz, X-kroužek |
Přední kolo | 21" |
Zadní kolo | 17" |
Hmotnost (suchá) | 207 kg |
Výška sedla | 870 mm |
Objem nádrže | 16 l |
Maximální výkon | 90 PS @ 7,400 |
Maximální kroutící moment | 110 Nm @ 3950 |
Cena v CZK | 395 000 Kč |
Orientační cena v EUR* | 16 458 € |
SCRAMBLER 1200
Scrambler 1200 představuje ultimátní kombinaci dvouválcového motoru Bonneville, ve své třídě bezkonkurenční technologii, nádherný styl a originální design. Tento motocykl je definicí třídy scrambler, respektive ji téměř řekračuje. Scrambler 1200 je stroj, který kombinuje výborné jízdní vlastnosti na silnici s ultimátními docednostmi v terénu, kde se cítí jako doma. Zkrátka offroadový motocykl s plně stavitelným podvozkem, velkým 1200cc motorem s routícím momentem 110Nm a nádhernými klasickými rysy.
Verze XC je oproti prémiovější verzi XE vybavena podvozkem s nižšími zdvihy a nižšími řídítky. Budete se tak na ni cítit o něco pohodlněji na asfaltových úsecích. Verze XE je naopak vybavena mohutnější přední vidlicí s vyššími zdvihy a zadními dvojitými tlumiči rovnež vyšších zdihů. Stějně jako vyššími řídítky. Na verzi XE se tak naopak budete cítit o něco pohodlněji na nezpevněných pasážích.
* Cena jednotlivých provedení se může lišit
Motor a Převodovka | |
Typ | Kapalinou chlazený, 8 ventilů, SOHC,řadový dvouválec,zážehový interval 270° |
Obsah | 1200 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 97.6/80 mm |
Palivový systém | Vícebodové,sekvenční, elektronické vstřikování |
Výfukový systém | Broušený systém 2 do 2 s broušenýmy koncovkami |
Sekundární převod | Řetěz, X-kroužek |
Spojka | Mokrá, vícelamelová, asistovaná |
Převodovka | 6 rychlostní |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Ocelový trubkový s hliníkovou kolébkou |
Kyvná vidlice | Oboustranná, hliníková |
Přední kolo | Hliníkové ráfky, drátěné, bezdušové, 36 drátů, 21 x 2.15 |
Zadní kolo | Hliníkové ráfky, drátěné, bezdušové, 32 drátů, 17 x 4.25 |
Přední pneu | 90/90-21, Pirelli Scorpion Rally |
Zadní pneu | 150/50 R17, Pirelli Scorpion Rally |
Přední odpružení | Showa 47mm plně stavitelná USD vidlice, 250 mm zdvih |
Zadní odpružení | Plně stavitelné dvojité RSU jednotky Ohlins ,,Piggy Back", 250 mm zdvih |
Přední brzdy | Dvojité, čtyřpístkové, radiální monobloky Brembo M50, Brembo kotouče, ABS - náklonové |
Zadní brzda | Jednokotoučová, plovoucí, dvoupístkový brzdič Brembo, 255 mm, ABS - náklonové |
Přístrojová deska / Funkce | TFT multifunkční přístrojová deska s digitálním tachometrem, ukazatelem zařazené rychlosti, ukazatelem paliva,servisním ukazatelem, ukazatelem okolní teploty, hodinami a jízdními módy (Rain/Road/Sport/Off-road/Off-road Pro/Rider-Nastavitelný) |
Rozměry | |
Šířka | 905 mm |
Výška | 1250 mm |
Výška sedla | 870 mm |
Rozvor | 1570 mm |
Úhel řízení | 26.9° |
Hmotnost (suchá) | 207 kg |
Objem nádrže | 16 l |
Výkon | |
Maximální výkon | 90 PS @ 7,400 ot/min. |
Maximální kroutící moment | 110 Nm @ 3950 ot/min. |
Spotřeba | 4.9 l/ 100 km |
CO2 hodnoty | EURO 5 |