
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Přední kolo | 19" |
Zadní kolo | 17" |
Hmotnost (provozní) | 222 kg |
Výška sedla | Stavitelná 820/840 mm |
Objem nádrže | 20 l |
Maximální výkon | 108 PS (79.5kW) @ 9.500 rpm |
Maximální kroutící moment | 90 Nm @ 6.850 rpm |
Cena s DPH od | 399 000 Kč * |
Nová generace velmi úspěšného a oblíbeného modelu Triger 900 přináší pro rok 2024 upravený motor s vyšším výkonem a vyváženějším průběhem, přepracovaný body-kit, komfortnější jízdní pozici a snové technologie
Univerzální, lehký a výborně ovladatelný adventure motocykl, jehož největší výhodou je spolehlivý a zábavný tříválcový motor, který vám poskytne dostatečný výkon a pružnost.
Oproti verzi Rally Pro se bude díky své nižší světlé výšce a podvozku cítit pohodlněji v rychlých zatáčkách na asfaltu. Ale i v lehčím terénu, na šotolině nebo lesní cestě vás vždy bezpečně doveze tam, kam potřebujete a ještě si jízdu perfektně užijete.
Základní výbava verze GT Pro nabízí:
- kompletní vícestupňové vyhřívání rukojetí a obou sedaček
- chrániče rukou
- podsvícené ovladače řídítek
- tempomat
- 5 jízdních módů
- 7" barevný TFT displej
- Bluetooth konektivitu
- 12V záskuvky + USB-C zásuvky
- Kompletní LED včetně denního svícení a přídavných mlhových světel
- Plně stavitelný podvozek s elektronicky stavitelnou zadní jednotkou
- Špičkové Brembo Stylema brzdy s duálním systémem
- Quick-shifter Triumph Shift Assist
- Senzory tlaku v pneumatikách
- Centrální stojan
- Optimalizované náklonové ABS a kontrolu trakce (vypínatelnou)
* příplatek za metalický lak 5 000 Kč
Motor a Převodovka | |
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Vrtání / Zdvih | 78 x 61,9 mm |
Komprese | 13:1 |
Palivový systém | Vícebodové, sekvenční, elektronické vstřikování |
Výfukový systém | 3 do 1 nerez |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová, slip assist |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Ocelový, šroubovaný |
Kyvná vidlice | Oboustranná z hliníkové slitiny |
Přední kolo | Slitina hliníku,19 x 2,5" |
Zadní kolo | Slitina hliníku,17 x 4,25" |
Přední pneu | 100/90-19 |
Zadní pneu | 150/70 R17 |
Přední odpružení | Marzocchi 45 mm, manuální nastavení odskoku a komprese, zdvih 180 mm |
Zadní odpružení | Marzocchi, elektronicky nastavitelné předpětí a odskok, zdvih 170 mm |
Přední brzdy | Dvojité 320mm plovoucí kotouče, 4 pístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema, radiální, optimalizované náklonové ABS |
Zadní brzda | Jeden kotouč 255 mm. Letmo uložený jednopístkový třmen. Optimalizované náklonové ABS |
Přístrojová deska | Barevný, 7" TFT display, Bluetooth konektivita, USB-C |
Rozměry | |
Šířka | 930 mm |
Výška | 1410 - 1460 mm |
Výška sedla | Stavitelná 820 - 840 mm |
Rozvor | 1556 mm |
Úhel řízení | 24,6 ° |
Objem nádrže | 20 litrů |
Výkon | |
Maximální výkon | 108 PS (79.5kW) @ 9.500 rpm |
Maximální kroutící moment | 90 Nm @ 6.850 rpm |
Spotřeba | 4,7 l / 100 km |
CO2 hodnoty | Norma EURO 5: 108 g / km |