
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Přední kolo | 19" |
Zadní kolo | 17" |
Hmotnost (suchá) | 198 kg |
Výška sedla | Stavitelná 810/830 mm |
Objem nádrže | 20 l |
Maximální výkon | 95,2 PS (70kW) @ 8.750 rpm |
Maximální kroutící moment | 87 Nm @ 7.250 rpm |
Cena v CZK | 389 000 Kč |
Orientační cena v EUR* | 16 208 € |
Univerzální, lehký a výborně ovladatelný adventure motocykl, jehož největší výhodou je spolehlivý a zábavný tříválcový motor, který vám poskytne dostatečný výkon a pružnost i na těch nejzáludnějších místech, na která při svých cestách narazíte.
Ať už na motorku naložíte všechny tři prostorné kufry a ve dvou vyrazíte na expedici po nespěvněných horských cestách v Rumunsku, hezky nalehko si vyrazíte o víkendu provětrat hlavu v zatáčkách za městem, nebo se potřebujete každé ráno rychle proplést ucpanými křižovatkami do práce, Tiger 900 vám vždy bude tím nejlepším prostředkem.
Oproti verzi Rally Pro se bude díky své nižší světlé výšce a podvozku cítit pohodlněji v zatáčkách na asfaltu. Ovšem ani v lehčím terénu, na šotolině, polní nebo lesní cestě vás vždy bezpečně doveze tam, kam potřebujete a ještě si jízdu perfektně užijete.
Základní výbava verze GT Pro nabízí:
- kompletní vícestupňové vyhřívání rukojetí a obou sedaček
- chrániče rukou
- podsvícené ovladače řídítek
- tempomat
- 5 jízdních módů
- 7" barevný TFC displej
- Bluetooth konektivitu
- Dvě 12V záskuvky + USB zásuvku
- Kompletní LED včetně denního svícení a ídavných mlhových světel
- Plně stavitelný podvozek s elektronicky stavitelnou zadní jednotkou
- Špičkové Brembo Stylema brzdy
- Quick-shifter Triumph Shift Assist
- Senzory tlaku v pneumatikách
- Centrální stojan
- Optimalizované náklonové ABS a kontrolu trakce (vypínatelnou)
*Cena některých barevných provedení se může lišit
Motor a Převodovka | |
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Obsah | 888 ccm |
Vrtání / Zdvih | 78 x 61,9 mm |
Komprese | 11,27:1 |
Palivový systém | Vícebodové, sekvenční, elektronické vstřikování |
Výfukový systém | 3 do 1 nerez |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová, multi-plate assist |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Ocelový, šroubovaný |
Kyvná vidlice | Oboustranná z hliníkové slitiny |
Přední kolo | Slitina hliníku,19 x 2,5" |
Zadní kolo | Slitina hliníku,17 x 4,25" |
Přední pneu | 100/90-19 |
Zadní pneu | 150/70 R17 |
Přední odpružení | Marzocchi 45 mm, manuální nastavení odskoku a komprese, zdvih 180 mm |
Zadní odpružení | Marzocchi, elektronicky nastavitelné předpětí a odskok, zdvih 170 mm |
Přední brzdy | Dvojité 320mm plovoucí kotouče, 4 pístové monoblokové třmeny Brembo Stylema. Radiální přední hlavní válec, optimalizované ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Jeden kotouč 255 mm. Letmo uložený třmen Brembo s jedním pístem. Optimalizované ABS |
Přístrojová deska / Funkce | Barevný, 7" TFT display |
Rozměry | |
Šířka | 930 mm |
Výška | 1410 - 1460 mm |
Výška sedla | Stavitelná 810 - 830 mm |
Rozvor | 1556 mm |
Úhel řízení | 24,6 ° |
Objem nádrže | 20 litrů |
Výkon | |
Maximální výkon | 95,2 PS (70kW) @ 8.750 rpm |
Maximální kroutící moment | 87 Nm @ 7.250 rpm |
Spotřeba | 5,2 l / 100 km |
CO2 hodnoty | Norma EURO 5: 119 g / km |