Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Přední kolo | 21" |
Zadní kolo | 17" |
Hmotnost (provozní) | 228 kg |
Výška sedla | Stavitelná 860/880 mm |
Objem nádrže | 20 l |
Maximální výkon | 108 PS (79.5kW) @ 9.500 rpm |
Maximální kroutící moment | 90 Nm @ 6.850 rpm |
Cena s DPH od | 406 000 Kč * |
Nová generace velmi úspěšného a oblíbeného modelu Triger 900 přináší pro rok 2024 upravený motor s vyšším výkonem a vyváženějším průběhem, přepracovaný body-kit, komfortnější jízdní pozici a snové technologie
Univerzální, lehký a výborně ovladatelný adventure motocykl, jehož největší výhodou je spolehlivý a zábavný tříválcový motor, který vám poskytne dostatečný výkon a pružnost.
Oproti verzi GT Pro se bude díky své vyšší světlé výšce a off-roadovému podvozku cítit pohodlněji v terénu. Tam suverénně dožene vše, co ve srovnání s verzí GT může ztrácet v rychlých silničních úsecích. Ať už se před vámi objeví brod, hluboké bláto nebo prudký svah, s Rally Pro nebudete muset hledat objížďky.
Základní výbava verze Rally Pro nabízí:
- kompletní vícestupňové vyhřívání rukojetí a obou sedaček
- chrániče rukou
- podsvícené ovladače řídítek
- tempomat
- 6 jízdních módů
- 7" barevný TFT displej
- Bluetooth konektivitu
- 12V + USB-C zásuvky
- Kompletní LED včetně denního svícení a přídavných mlhových světel
- Plně stavitelný podvozek
- Špičkové Brembo Stylema brzdy s duálním systémem
- Quick-shifter Triumph Shift Assist
- Senzory tlaku v pneumatikách
- Centrální stojan
- Optimalizované náklonové ABS a kontrolu trakce (obojí vypínatelné)
- Hlinikový kryt pod motorem
- Ochranné rámy motoru
* příplatek za metalický lak 5 000 Kč
* příplatek za dvoubarevné provedení 8 000 Kč
Motor a Převodovka | |
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Obsah | 888 ccm |
Vrtání / Zdvih | 78 x 61,9 mm |
Komprese | 13:1 |
Palivový systém | Vícebodové, sekvenční, elektronické vstřikování |
Výfukový systém | 3 do 1 nerez |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová, slip assist |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Ocelový, šroubovaný |
Kyvná vidlice | Oboustranná z hliníkové slitiny |
Přední kolo | Drátové, bezdušové, 21 x 2,15" |
Zadní kolo | Drátové, bezdušové,17 x 4,25" |
Přední pneu | 90/90-21 |
Zadní pneu | 150/70-17 |
Přední odpružení | Showa 45 mm, manuální nastavení odskoku a komprese, zdvih 240 mm |
Zadní odpružení | Showa, manuálně nastavitelné předpětí a odskok, zdvih 230 mm |
Přední brzdy | Dvojité 320mm plovoucí kotouče, 4 pístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema, radiální, optimalizované náklonové ABS |
Zadní brzda | Jeden kotouč 255 mm. Letmo uložený jednopístkový třmen. Optimalizované náklonové ABS |
Přístrojová deska | Barevný, 7" TFT display, Bluetooth konektivita, USB-C |
Rozměry | |
Šířka | 935 mm |
Výška | 1452 - 1502 mm |
Výška sedla | Stavitelná 860 - 880 mm |
Rozvor | 1551 mm |
Úhel řízení | 24,4 ° |
Objem nádrže | 20 litrů |
Výkon | |
Maximální výkon | 108 PS (79.5kW) @ 9.500 rpm |
Maximální kroutící moment | 90 Nm @ 6.850 rpm |
Spotřeba | 4,7 l / 100 km |
CO2 hodnoty | Norma EURO 5: 108 g / km |