Triumph Tiger 900 Rally Pro


ARAGON EDICE Skladem
TypKapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec
Objem888 ccm
Sekundární převodŘetěz, o-kroužek
Přední kolo21"
Zadní kolo17"
Hmotnost (suchá)201 kg
Výška sedlaStavitelná 850/870 mm
Objem nádrže20 l
Maximální výkon95,2 PS (70 kW) @ 8.750 rpm
Maximální kroutící moment87 Nm @ 7.250 rpm
Cena v CZK405 000 Kč
Orientační cena v EUR*16 875 €

Triumph Tiger 900 Rally Pro

Univerzální, lehký a výborně ovladatelný adventure motocykl, jehož největší výhodou je spolehlivý a zábavný tříválcový motor, který vám poskytne dostatečný výkon a pružnost i na těch nejzáludnějších místech, na která při svých cestách narazíte.

Ať už na motorku naložíte všechny tři prostorné kufry a ve dvou vyrazíte na expedici po nespěvněných horských cestách v Rumunsku, hezky nalehko vyrazíte o víkendu prozkoumávat polní cesty za městem, nebo se potřebujete každé ráno rychle proplést ucpanými křižovatkami do práce, Tiger 900 vám vždy bude tím nejlepším prostředkem.

Oproti verzi GT Pro se bude díky své vyšší světlé výšce a off-roadovému podvozku cítit pohodlněji v terénu. Tam ale naprosto suverénně dožene vše, co ve srovnání se svým sourozencem možná ztratí v technických zatáčkách na cestě. Ať už se před vámi objeví brod, hluboké rozježděné bláto od lesní techniky nebo prudký kamenitý svah, s Rally Pro už nebudete muset hledat objížďky.

Základní výbava verze Rally Pro nabízí:

- kompletní vícestupňové vyhřívání rukojetí a obou sedaček

- chrániče rukou

- podsvícené ovladače řídítek

- tempomat

- 6 jízdních módů

- 7" barevný TFC displej

- Bluetooth konektivitu

- Dvě 12V záskuvky + USB zásuvku

- Kompletní LED včetně denního svícení a ídavných mlhových světel

- Plně stavitelný podvozek

- Špičkové Brembo Stylema brzdy

- Quick-shifter Triumph Shift Assist

- Senzory tlaku v pneumatikách

- Centrální stojan

- Optimalizované náklonové ABS a kontrolu trakce (obojí vypínatelné)

- Hlinikový kryt pod motorem

- Ochranné rámy motoru 

*Cena některých barevných provedení se může lišit

Fotogalerie

Detailní technická specifikace

Motor a Převodovka
Typ Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec
Objem 888 ccm
Vrtání / Zdvih 78 x 61,9 mm
Komprese 11,27:1
Palivový systém Vícebodové, sekvenční, elektronické vstřikování
Výfukový systém 3 do 1 nerez
Sekundární převod Řetěz, o-kroužek
Spojka V olejové lázni, vícelamelová, multi-plate assist
Převodovka 6 rychlostí
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám Ocelový, šroubovaný
Kyvná vidlice Oboustranná z hliníkové slitiny
Přední kolo Drátové, bezdušové 21 x 2,15"
Zadní kolo Drátové, bezdušové 17 x 4,25"
Přední pneu 90/90-21
Zadní pneu 150/70 R17
Přední odpružení Showa 45 mm, manuálně nastavitelné předpětí, odskok a komprese, zdvih 240 mm
Zadní odpružení Showa, manuálně nastavitelné předpětí a odskok, zdvih 230 mm
Přední brzdy Dvojité 320mm plovoucí kotouče, 4 pístové monoblokové třmeny Brembo Stylema. Radiální přední hlavní válec, optimalizované ABS v zatáčkách
Zadní brzda Jeden kotouč 255 mm. Letmo uložený třmen Brembo s jedním pístem. Optimalizované ABS
Přístrojová deska / Funkce Barevný, 7" TFT display
Rozměry
Šířka 935 mm
Výška 1452 - 1502 mm
Výška sedla Stavitelná 850/870 mm
Rozvor 1551 mm
Úhel řízení 24,4 °
Objem nádrže 20 litrů
Výkon
Maximální výkon 95,2 PS (70 kw) @ 8.750 rpm
Maximální kroutící moment 87 Nm @ 7.250 rpm
Spotřeba 5,2 l / 100 km
CO2 hodnoty Norma EURO 5: 119 g / km