
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Přední kolo | 21" |
Zadní kolo | 17" |
Hmotnost (suchá) | 201 kg |
Výška sedla | Stavitelná 850/870 mm |
Objem nádrže | 20 l |
Maximální výkon | 95,2 PS (70 kW) @ 8.750 rpm |
Maximální kroutící moment | 87 Nm @ 7.250 rpm |
Cena v CZK | 405 000 Kč |
Orientační cena v EUR* | 16 875 € |
Univerzální, lehký a výborně ovladatelný adventure motocykl, jehož největší výhodou je spolehlivý a zábavný tříválcový motor, který vám poskytne dostatečný výkon a pružnost i na těch nejzáludnějších místech, na která při svých cestách narazíte.
Ať už na motorku naložíte všechny tři prostorné kufry a ve dvou vyrazíte na expedici po nespěvněných horských cestách v Rumunsku, hezky nalehko vyrazíte o víkendu prozkoumávat polní cesty za městem, nebo se potřebujete každé ráno rychle proplést ucpanými křižovatkami do práce, Tiger 900 vám vždy bude tím nejlepším prostředkem.
Oproti verzi GT Pro se bude díky své vyšší světlé výšce a off-roadovému podvozku cítit pohodlněji v terénu. Tam ale naprosto suverénně dožene vše, co ve srovnání se svým sourozencem možná ztratí v technických zatáčkách na cestě. Ať už se před vámi objeví brod, hluboké rozježděné bláto od lesní techniky nebo prudký kamenitý svah, s Rally Pro už nebudete muset hledat objížďky.
Základní výbava verze Rally Pro nabízí:
- kompletní vícestupňové vyhřívání rukojetí a obou sedaček
- chrániče rukou
- podsvícené ovladače řídítek
- tempomat
- 6 jízdních módů
- 7" barevný TFC displej
- Bluetooth konektivitu
- Dvě 12V záskuvky + USB zásuvku
- Kompletní LED včetně denního svícení a ídavných mlhových světel
- Plně stavitelný podvozek
- Špičkové Brembo Stylema brzdy
- Quick-shifter Triumph Shift Assist
- Senzory tlaku v pneumatikách
- Centrální stojan
- Optimalizované náklonové ABS a kontrolu trakce (obojí vypínatelné)
- Hlinikový kryt pod motorem
- Ochranné rámy motoru
*Cena některých barevných provedení se může lišit
Motor a Převodovka | |
Typ | Kapalinou chlazený, 12 ventil, DOHC, řadový 3-válec |
Objem | 888 ccm |
Vrtání / Zdvih | 78 x 61,9 mm |
Komprese | 11,27:1 |
Palivový systém | Vícebodové, sekvenční, elektronické vstřikování |
Výfukový systém | 3 do 1 nerez |
Sekundární převod | Řetěz, o-kroužek |
Spojka | V olejové lázni, vícelamelová, multi-plate assist |
Převodovka | 6 rychlostí |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Ocelový, šroubovaný |
Kyvná vidlice | Oboustranná z hliníkové slitiny |
Přední kolo | Drátové, bezdušové 21 x 2,15" |
Zadní kolo | Drátové, bezdušové 17 x 4,25" |
Přední pneu | 90/90-21 |
Zadní pneu | 150/70 R17 |
Přední odpružení | Showa 45 mm, manuálně nastavitelné předpětí, odskok a komprese, zdvih 240 mm |
Zadní odpružení | Showa, manuálně nastavitelné předpětí a odskok, zdvih 230 mm |
Přední brzdy | Dvojité 320mm plovoucí kotouče, 4 pístové monoblokové třmeny Brembo Stylema. Radiální přední hlavní válec, optimalizované ABS v zatáčkách |
Zadní brzda | Jeden kotouč 255 mm. Letmo uložený třmen Brembo s jedním pístem. Optimalizované ABS |
Přístrojová deska / Funkce | Barevný, 7" TFT display |
Rozměry | |
Šířka | 935 mm |
Výška | 1452 - 1502 mm |
Výška sedla | Stavitelná 850/870 mm |
Rozvor | 1551 mm |
Úhel řízení | 24,4 ° |
Objem nádrže | 20 litrů |
Výkon | |
Maximální výkon | 95,2 PS (70 kw) @ 8.750 rpm |
Maximální kroutící moment | 87 Nm @ 7.250 rpm |
Spotřeba | 5,2 l / 100 km |
CO2 hodnoty | Norma EURO 5: 119 g / km |